lørdag den 27. april 2013

Sigurd blev en bølle....

Hold da op en ballade jeg der fik sat gang i... på Facebook. Lagde lidt i sjov mit seneste påhit "Strømpepindsvinet Sigurd" ind på en side  med strik, velvidende at han jo er hæklet..... meeeen dog er lavet til strømpepinde og så rullede lavinen.
Nu har jeg jo lidt svært ved at tage sådanne ting alvorligt, så fik vist trådt et par damer over tæerne - faktisk ikke en gang med vilje.
Endnu bare et eksempel på, at det skrevne sprog alt for let kan misforståes.
Men her er han så - Sigurd:
"Strømpepindsvinet Sigurd"
 
Sigurd kommer som opskrift inden længe og kan bestilles her på siden, eller via mail: anettevanstraaten@yahoo.dk.













   Sigurd fik også nogle småsøskende:  Pindsvinnøgleringe.
   De kan købes færdiglavede.
   Pris:  30,- + porto
   Bestil dem i en farve du kan lide og jeg vil prøve at se, om jeg ikke 
   kan finde den               




Ingen kommentarer:

Send en kommentar