mandag den 8. april 2013

Opskriftesælger in spe......

Hej igen. Det er egentlig ikke fordi, at jeg har ligget på den lade side, men er bare aldrig blevet helt vild go´til det her bloggen. Men nu skal den ha´en skalle igen :) Har i den mellemliggende tid fået meldt mig ind i denne og hin gruppe på facebook - de fleste håndarbejdsrelaterede. Det har så betydet, at jeg er blevet bedt om at skrive mine opskrifter på hæklede og strikkede ting ned - og sætte dem til salg..... Heraf overskriften: Opskriftesælger in spe. Det er dælme svært. Jeg er dybt benovet over, at så mange har ytret ønske om at ville købe af mig, jeg er meget beæret. Så nu er jeg gået igang. Tænker, at jeg vil lægge det hele ind her på siden, skal så bare lige se, om jeg husker, hvordan man gør. Men som der en gang blev sagt så klogt på tv : "More about that in the next episode of......." FruStraaten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar