lørdag den 14. januar 2012

.... ups - hvor blev den uge af?

Sørens også så gik der næsten en hel uge igen. Jeg havde ellers bestemt mig for at skrible lidt hver dag.....

Har ellers godt nok haft travlt denne uge.
Der har både været genbrugsbutikbesøg (godt hjemestrikket ord), der er blevet strikket, malet og hæklet, kreativ time på plejecentret, handicapridning og ikke mindst svælget i mine nye strikke-/hækle-og broderibøger.

Så da jeg ville til at tage billeder, var kameraet selvfølgelig løbet tør for strøm....
"Nu må det da været opladet", tænkte jeg så her til morgen.
Jo men det ligger på mandens kontor, som han lige skulle ommøblere det halve af natten - men det dukker vel op i løbet af dagen.

Næste projekt bliver til mit HC Andersen mosterbyt på Min Kreative Moster, nu er vi 12 der deltager, jeg glæder mig helt vildt til at se, hvad der kommer ud af det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar